09:30
"Хроніки дистанційного навчання" #9

Деякі правила-пам'ятки, які я для себе зробив за цей час.

- Пам’ятай: якщо учень тобі пише «У мене нема Інтернету!» Інтернет в нього все ж такі є.
 

- Якщо ти дозволяєш, щоб твоїм учням новий матеріал пояснював якийсь дядька на відео – не дивуйся, якщо учні при очній зустрічі тебе не впізнають.

- Якщо в промо-ролику якогось освітнього Інтернет-ресурсу звучить укулеле і використана модна векторна графіка, в решті-решт вони захочуть гроші.

- Ти можеш витрачати свій час двома способами: вивчати нескінченні ресурси «на допомогу вчителю при дистанційному навчанні», або робити власний контент.

- Рахуй кількість кліків, які має зробити учень для того, щоб добратися до матеріалу, чи завдання, який ти йому даєш. В ідеалі їх має бути менше, ніж кліків для запуску на телефоні якоїсь гри.

- Якщо оцінки за завдання виходять надто високими і є підозри, що дехто з учнів виконує то не сам – роби завдання із різними варіантами виконання, а відповідно і оцінювання. Як не дивно, більшість учнів – діти, які вміють адекватно підібрати собі свій «формат». (Особливо, коли поруч нема амбіційних дорослих).
Переглядів: 278 | Додав: gravolan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]