Переглядів: 367 | Додав: gravolan | Дата: 01.11.2020 | Коментарі (0)

- Придумав гарну ідею, як працювати з учнями в Інстаграмі.
- Зібрав для цього команду вчителів з області.
- Навіть отримав за це гриф Міністерства Освіти...

Так тепер ці діти повтікали у ТікТок!

Переглядів: 260 | Додав: gravolan | Дата: 01.11.2020 | Коментарі (0)

Переглядів: 282 | Додав: gravolan | Дата: 18.09.2020 | Коментарі (0)

Сьогодні перед початком ЗУМ-уроків, поки приєднував учнів, включив їм трансляцію драйвової музики. Було весело спостерігати за етапами їх реакції:
- здивування
- недовіра
- перевірка налаштувань
- ритмічні рухи шиєю та головою

Переглядів: 280 | Додав: gravolan | Дата: 17.09.2020 | Коментарі (0)

Що для мене найважче у дистанційному навчанні?

Приховувати від інших, що мені це подобається )

Переглядів: 286 | Додав: gravolan | Дата: 16.09.2020 | Коментарі (0)

Переглядів: 276 | Додав: gravolan | Дата: 16.09.2020 | Коментарі (0)

Найголовніше завдання вчителя (як предметника) навіть не передати учню певні знання. Найголовніше - продемонструвати на власному прикладі, навіщо ці знання потрібні, як ти сам ними користуєшся, як вони змінюють для тебе світ.

Інакше учень буде цілком справедливо вважати, що ти вивчив всі ці формули, або неправильні дієслова просто для того, щоб працювати в школі. І все.

Не треба пояснювати дітям, що МОЖНА зробити із знанням твого предмету. Продемонструй якимось чином, що ти робиш з ними у свій вільний від роботи час.

Ти інформатик? Покажи їм свій особистий сайт (він же в тебе є, правда?)
Ти математик? "Вбий" їх своєю логікою, або обіграй в якусь стратегію.
Фізкультурник? Медалі - в студію! І ніяких лікарняних!
Викладаєш літературу? Розказуй, що сам читаєш. І так, щоб клас слухав тебе, відкрив рота. І кожен тиждень - про нову книжку!
Англійська? Продемонструй, чим фільм в оригіналі відрізняється від перекладу.
І так далі...

Переглядів: 283 | Додав: gravolan | Дата: 22.08.2020 | Коментарі (0)

Переглядів: 288 | Додав: gravolan | Дата: 22.08.2020 | Коментарі (0)

Планується мій виступ. Скорочую-скорочую доповідь, але ніяк не можу вписатися в регламент. Тоді почав відкидати те, де розказую про себе. Все, де є хоч маленький натяк на те, який я крутий і продвинутий вчитель.

Реально допомогло. І що найголовніше - відчув, як з плечей впав тягар Відчуття Власної Важливості.

Переглядів: 286 | Додав: gravolan | Дата: 16.06.2020 | Коментарі (0)

З невигаданих діалогів. Сьогодні Zoom-конференція з підготовки до фінальної контрольної роботи у 6-му класі почалася з питання:

- Володимир Анатолійович, а що у нас завтра буде контрольне списування?
 

Взагалі-то бувають лише контрольне читання, контрольне говоріння, контрольне письмо, або контрольне аудіювання. Але хлопець вирішив все назвати своїми іменами.
Переглядів: 289 | Додав: gravolan | Дата: 16.06.2020 | Коментарі (0)

Деякі правила-пам'ятки, які я для себе зробив за цей час.

- Пам’ятай: якщо учень тобі пише «У мене нема Інтернету!» Інтернет в нього все ж такі є.
 

- Якщо ти дозволяєш, щоб твоїм учням новий матеріал пояснював якийсь дядька на відео – не дивуйся, якщо учні при очній зустрічі тебе не впізнають.

- Якщо в промо-ролику якогось освітнього Інтернет-ресурсу звучить укулеле і використана модна векторна графіка, в решті-решт вони захочуть гроші.

- Ти можеш витрачати свій час двома способами: вивчати нескінченні ресурси «на допомогу вчителю при дистанційному навчанні», або робити власний контент.

- Рахуй кількість кліків, які має зробити учень для того, щоб добратися до матеріалу, чи завдання, який ти йому даєш. В ідеалі їх має бути менше, ніж кліків для запуску на телефоні якоїсь гри.

- Якщо оцінки за завдання виходять надто високими і є підозри, що дехто з учнів виконує то не сам – роби завдання із різними варіантами виконання, а відповідно і оцінювання. Як не дивно, більшість учнів – діти, які вміють адекватно підібрати собі свій «формат». (Особливо, коли поруч нема амбіційних дорослих).
Переглядів: 275 | Додав: gravolan | Дата: 16.06.2020 | Коментарі (0)

Коли тато - твій шкільний вчитель.

- Тато, перевіриш домашнє, яке ти нам дав?
- Артем, я ж сказав вам скидати у "Google Classroom"! Все в "Google Classroom"!

PS. Артем подивився на це фото у Фейсбуці і питає: "То мамі вже можна не фотографувати зошит? Ти по цій фотці перевіриш?"
 
Переглядів: 299 | Додав: gravolan | Дата: 16.06.2020 | Коментарі (0)

Це вже схоже на стихійний флешмоб. Учні починають один за одним надсилати мені відео, де вони відповідають "із зав'язаними очима". Повторюсь - виключно за своєю ініціативою. У мене вже виникає підозра, а чи не легше так розказувати щось напам'ять? Треба самому спробувати...
(фото - з дозволу батьків)

Переглядів: 303 | Додав: gravolan | Дата: 16.06.2020 | Коментарі (0)

Я зараз отримав відео, де мій учень, Сашко, розказує текст напам'ять із зав'язаними очима, щоб я бачив, що він нікуди не підглядає.

Ініціатива такого "формату" повністю йде від учня. І це приємно. Дякую, Олександре! Наступний рівень: те саме + жонглювання яблуками!

Переглядів: 269 | Додав: gravolan | Дата: 16.06.2020 | Коментарі (0)

Невигаданий діалог у Вайбері з учнем 6-го класу:

- Володимир Анатолійович, а відкрийте завдання на середу!
- Для чого? Буде середа - воно автоматично відкриється.
- А мені треба його сьогодні скинути репетиторці.

Переглядів: 309 | Додав: gravolan | Дата: 16.06.2020 | Коментарі (0)

Якщо вчитель відключить Вайбер, він може пізнати Нірвану, Дзен і взагалі розірве коло Сансари.

Переглядів: 287 | Додав: gravolan | Дата: 16.06.2020 | Коментарі (0)

Складаю он-лайн тест для 4-го класу. Звичайно, є підозри, що хтось з учнів буде проходити його "не сам". Приходиться час від часу вставляти між питаннями такі ось ремарки

Переглядів: 292 | Додав: gravolan | Дата: 16.06.2020 | Коментарі (0)

Невигадана історія. Попросив учнів прислати відео, де вони читають та перекладають текст про подорожі.

Дівчина читає речення з підручника: When people are on holidays they like to travel.
Перекладає: Коли люди на карантині вони люблять подорожувати.

Переглядів: 307 | Додав: gravolan | Дата: 16.06.2020 | Коментарі (0)

"За лаштунками". Створення чергового навчального відео для моїх учнів. Вірні помічники: Camtasia, диктофон, коробка від чайника (в якості підставки).

Переглядів: 283 | Додав: gravolan | Дата: 16.06.2020 | Коментарі (0)

1 2 3 4 »