Мені дуже хочеться написати пост подяки Івано-Франківському Обласному Інституту Післядипломної Освіти Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

А почну ось з чого: вперше за останні п’ять років я починаю навчальний рік не в статусі голови обласної творчої майстерні вчителів. Вперше за п’ять років у мене навіть залишається трохи вільного часу. Я сиджу перед монітором і дивуюсь тому, що зараз не треба складати плани, придумувати проекти, відповідати на запитання колег, адмініструвати наші Інтернет-ресурси. Ні, я не те щоб скучаю за цим, бо вільний час – це круто, але у його наявність мені поки що важко віриться, дуже звик до іншого режиму роботи вже).

А дякую я Інституту за те, що завдяки йому я отримав такі можливості, про які, як вчитель, я не міг і мріяти. Одні лише навички керування командою мені дуже зараз допомагають. А про технічне забезпечення, яке у мене з подачі Інституту зараз є, годі і говорити. Напевно, у творчого вчителя в наш час є багато варіантів, як можна проявити себе, але, якщо хтось не знає, яким чином можна реалізувати свої ідеї – дуже рекомендую почати з Франківського ОІППО )

Дякую персонально: Стрільчик Галині Дмитрівні, Роман Зуб`як, Косенко Юлія Володимирівна, Alexandra Kondrat, Ксюша Оксана, Оксана Микитин, Люба Шелемей, Antony Danilyev, Михайло Бігун

Переглядів: 409 | Додав: gravolan | Дата: 18.09.2017 | Коментарі (0)

А тепер – реальний анекдот з шкільного життя.

Але спочатку – теоретична частина для не-вчителів. З цього навчального року, проходячи будь-яку розмовну тему (напр. «Їжа», «Україна», «Хоббі»…), вчитель має робити обов’язкові акценти на чотирьох концепціях: Здоров’я, Екологія, Фінанси, Громадянська відповідальність. Тобто, розглядати будь-яку тему під кутом цих чотирьох концепцій.

І ось – ситуація. В другому класі роздав книжки, які ми додатково закупали. Дорогі книжки, «імпортні». Всі діти гортають сторінки, роздивляються, а один маленький хлопчик, який має ну дуже критичне ставлення до інституту освіти в цілому, відразу ж запитав, навіть не торкнувшись книжки: - А за скільки цей підручник можна продати?

Раніше я б засмутився, а тепер розумію, що так на уроці запроваджується концепція «Фінанси».

Переглядів: 415 | Додав: gravolan | Дата: 18.09.2017 | Коментарі (0)