|
- Придумав гарну ідею, як працювати з учнями в Інстаграмі. Так тепер ці діти повтікали у ТікТок! |
|
Сьогодні перед початком ЗУМ-уроків, поки приєднував учнів, включив їм трансляцію драйвової музики. Було весело спостерігати за етапами їх реакції: |
Що для мене найважче у дистанційному навчанні? Приховувати від інших, що мені це подобається ) |
|
Найголовніше завдання вчителя (як предметника) навіть не передати учню певні знання. Найголовніше - продемонструвати на власному прикладі, навіщо ці знання потрібні, як ти сам ними користуєшся, як вони змінюють для тебе світ. Інакше учень буде цілком справедливо вважати, що ти вивчив всі ці формули, або неправильні дієслова просто для того, щоб працювати в школі. І все. Не треба пояснювати дітям, що МОЖНА зробити із знанням твого предмету. Продемонструй якимось чином, що ти робиш з ними у свій вільний від роботи час. Ти інформатик? Покажи їм свій особистий сайт (він же в тебе є, правда?) |
|
|
Планується мій виступ. Скорочую-скорочую доповідь, але ніяк не можу вписатися в регламент. Тоді почав відкидати те, де розказую про себе. Все, де є хоч маленький натяк на те, який я крутий і продвинутий вчитель. |
З невигаданих діалогів. Сьогодні Zoom-конференція з підготовки до фінальної контрольної роботи у 6-му класі почалася з питання: Взагалі-то бувають лише контрольне читання, контрольне говоріння, контрольне письмо, або контрольне аудіювання. Але хлопець вирішив все назвати своїми іменами.
|
Деякі правила-пам'ятки, які я для себе зробив за цей час. - Якщо ти дозволяєш, щоб твоїм учням новий матеріал пояснював якийсь дядька на відео – не дивуйся, якщо учні при очній зустрічі тебе не впізнають.
- Якщо в промо-ролику якогось освітнього Інтернет-ресурсу звучить укулеле і використана модна векторна графіка, в решті-решт вони захочуть гроші. - Ти можеш витрачати свій час двома способами: вивчати нескінченні ресурси «на допомогу вчителю при дистанційному навчанні», або робити власний контент. - Рахуй кількість кліків, які має зробити учень для того, щоб добратися до матеріалу, чи завдання, який ти йому даєш. В ідеалі їх має бути менше, ніж кліків для запуску на телефоні якоїсь гри. - Якщо оцінки за завдання виходять надто високими і є підозри, що дехто з учнів виконує то не сам – роби завдання із різними варіантами виконання, а відповідно і оцінювання. Як не дивно, більшість учнів – діти, які вміють адекватно підібрати собі свій «формат». (Особливо, коли поруч нема амбіційних дорослих). |
Коли тато - твій шкільний вчитель. PS. Артем подивився на це фото у Фейсбуці і питає: "То мамі вже можна не фотографувати зошит? Ти по цій фотці перевіриш?"
|
Це вже схоже на стихійний флешмоб. Учні починають один за одним надсилати мені відео, де вони відповідають "із зав'язаними очима". Повторюсь - виключно за своєю ініціативою. У мене вже виникає підозра, а чи не легше так розказувати щось напам'ять? Треба самому спробувати... |
Я зараз отримав відео, де мій учень, Сашко, розказує текст напам'ять із зав'язаними очима, щоб я бачив, що він нікуди не підглядає. |
Невигаданий діалог у Вайбері з учнем 6-го класу: |
Якщо вчитель відключить Вайбер, він може пізнати Нірвану, Дзен і взагалі розірве коло Сансари. |
Складаю он-лайн тест для 4-го класу. Звичайно, є підозри, що хтось з учнів буде проходити його "не сам". Приходиться час від часу вставляти між питаннями такі ось ремарки |
Невигадана історія. Попросив учнів прислати відео, де вони читають та перекладають текст про подорожі. |
"За лаштунками". Створення чергового навчального відео для моїх учнів. Вірні помічники: Camtasia, диктофон, коробка від чайника (в якості підставки). |